måndag 30 juni 2008

promenad




idag vaknade jag med solen stekandes mot kroppen jag trodde jag skulle smälta.
Det var nämligen så att jag och Becka bestämmde oss för att sova på altanen,
det var sent och såklart kallt så man tag på sig hur mkt kläder som helst.
MEN det vi inte tänkte på var att det kunde kanske bli lite varmare sen på morgonen. ah!
Sen så åt vi tårta till frukost, drog ut med båten BADADE för första gången iår. svinkallt. Sen när klockan var vid 9 kanske så drog jag ut på en promenad. Först for jag till badberget men där skulle fjortisarna dricka sig fulla och dö, så jag gick vidare till fiiiin stället. Satt där ett tag och tänkte.. sen bar det av till botniabanan hittade ett ställa att chilla på. Även ett ställa att vara lite busig att klottra på, men det får bli nästa gång.
Fotade en massa och bara hade det as gött.
Jag verkligen älskar att vara ensam ibland. bara tänka på sig själv. allt är tyst. bara vara !

Denna kväll behövdes verkligen, allt känns lite bättre nu.










Inga kommentarer: