söndag 6 juli 2008

AlltiEtt












ONSDAG
Beckas födelsedag var nice med massa gott fika och trevligt folk :) sen såg vi film och fettade lite till. Jag cyklade även in till Nordmaling den dagen och hem = 2mil ah jag känner mig duktig.

TORSDAG
For vi till Salusand och badade, det var sjukt varmt & riktigt trevligt.
Sen när vi kom hem så åt vi lite sen så for vi och sprang 5an. Vi måste satsa på milen nu Becka!

FREDAG
Blev det tältning!
Sandra Evis Sebastian och Becka kom, vi pakade in i bilen som blev proppfull !! haha såg riktigt roligt ut. Såg ut som om vi skulle campa i en månad typ haha.
När vi kom fram så fixade brudarna tälten och killarna kom senare med båten. Det blev riktigt mysigt vid tälten alltså !!
Vi grillade Gooo middagen och mashmellows, myste på klippan. Jag och Becka tog även ett nattdopp as skönt. Sen så gick vi till tälten och pratade en massa. Det var även så att typ ingen sov utom Jimmy den grisen eftersom att det blåste så sjukt mycket känndes verkligen som att man skulle blåsa bort, men jag antar att det är lite av tjusningen med tält (NAT). och jag kan säga att jag saknade TOALETTEN.

sandra: "Hörrni, jag tar det här!"
haha har nog inte skrattat så mycket på länge!

LÖRDAG
Vi kom hem as trötta efter typ ingen sömn alls. Men efter lite vila så drog jag och jommpan in till Nordmaling, vi såg en as bra film hos Becka som hette he's the girl eller nått sånt as bra i alla fall. Efter det så drog vi till Evis och Sebastian som vi sedan gick till tennisplan med. EFTERSOM ATT VI INTE FÅR SKEJTA PÅ BASKET ANYMORE, jävla bajs kommmmuuun AH. eller vi får skejta men inte ha några saker där, men vafan ja..
Så alla saker är nu på tennisplan, ganska kul ändå eftersom att det är så stort men inte samma ju! I alla fall så skejtade vi lite, sen så grillade vi lite mashmellows, fick sedan ont i magen och Evis fes typ hela tiden haha. Sen efter några timmar ute så bestämmde vi oss för att gå in men killarna drog och byggde lite skejt saker. Sedan så cyklade jag hem där vid ett ett halv två.
TACK FÖR EN FIN HELG :D

Inga kommentarer: