fredag 11 juli 2008

Bullshit

Iaf så såg jag en död katt på e4'n härom dagen, ursh.. lille vännen.
Och jag är nådigt less på detta väder, det får komma sol ! Igår vare skate, gick sådär lärde mig inget direkt menmen det kommer snart. Jag vill bara sätta kickflipppppppen någon gång, jag blir galen. Men nu när jag har fått lite tips av Becka ska det snart gå.
+ Grabbarna i bilen igår var bara pinsammmma, haha så tragiskt. Ja dom åkte runt i en bil och var utklädda till "läskiga" gubbar. Dom hade typ masker och gick som 70 åringar. sen så stannade dom vid en på gatan osv. först vare as läskigt men dom andra tusen gångerna vare bara drygt haha!

waaaah get a life dildos. du fattar !

Denna vecka har varit min tur vecka jag har fått lön av morfar,en as snygg radio av mormor, drog två kap på fyndboden en jacka och en ryggsäck ! damn deeen var mest nice. Sen så jag har fått en skål av mamma till min mugg, haha iaf så var den jeeeteee fin ! nu vill jag bara klippa mig färga lite sen beställa kläder och yran biljetterna!
Nu bär det av till Farmor och hoppas på lite fika. go farmor

Inga kommentarer: