onsdag 23 juli 2008

Everything at once

Onsdag Torsdag Fredag
Var det skatecamp och jag var mattant med Evelina och hennes syster Kajsa HUR KUL SOM HELT ! Verkligen värt, :)

Lördag
Vare marknad och jag köpte munkar armband av världens snällase afrikan och ett tröja till finaste Ellie. Men det började med att jag kom till Sebastian och Evelina, Direkt när jag kom in så säger Sebban att Evis inte mår så bra och springer upp.
Jag får sedan veta av Åsa att Evis har sån mensvärk att hon typ inte kan röra sig haha stackarn!
Men som tur var slutade det efter typ en eller två timmar och vi kunde gå på marknaden som planerat! :) TREVLIGT
Sen efter det så drog jag hem och där väntade Jimmy och Ellie som just kommit hem! Mysisarna.

Söndag
Då bar det av till sundsvall med Mamma Pappa och Bea !
först så Körde vi högakustenslingan vilket var mycket trevligt och det var mycket bra väder.
Vi stannade på en massa ställen och fika osv.
Sen så kom vi fram till sundsvall, där vi checkade in på hotellet "lilla hotellet" Hur fint som helst med kronor i taket och hur fin kakelugn som helst.
Sen efter det så drog vi ut på staden och kollade runt lite, satt oss och chillade.
Kvällen var så sjukt värd haha, Mamma är för kul hon.

Måndag
Vare bara shopping pappa var inte så nöjd men roligt vare.
Pappa bjööd på allt, snäll pappan man har alltså.
Sen IKEA så klart, fick mig en ny lampa och skåp och en matta.

inhandlade:
Tröja linne halsduk lampa matta skåp objektiv GODIS hehe.

Tisdag
Målade jag och jimmy Hus sen vare kalas för hela slanten till typ 00.30 väääärt !

Onsdag
Skate tävling i stan, Ellie skulle igentligen förlja men så blev det inte puhuu.
men det var riktigt roligt och alla var duktiga. Fick även mera klistermäääärken. (carhartt)
Snelisarna !

1 kommentar:

Evelina sa...

haha du min mens var inte o leka med kan jag lova!
mattanters ägde! du äger! :D