torsdag 7 augusti 2008

Alltisamma

Igår for jag till stan och mötte fina Sandra och hennes kompisar, vi shoppade lite såg på vollyboll åt glass chillade sen såg vi på Mamma Mia!
Filmen var as bra, ja man blir bara glad av den! Tack för en as bra dag Sandra C ! :D
Måste göras om, och vi peppar nästa sommar med cross eller hur?!

Idag så var jag på crossbanan, gick bra ! sista varven var Heven ! jag taggar helg.
Imorgon blir det Umeå.. middag hos "farfar" sen palt @ Åsas.
Och ute bio, Evelina taggar nog mest av alla ! :) haha söt.

haha gud hur många gånger har jag inte skrivit taggar nu, hahaa pinsamt, jag borde sova nu.
ska springa imorgon, ja tidigt med. jobbigt men bra !
Nu är det säkert något jag glömmt men skit samma får väl skriva ett nytt inlägg eller nått, haha gud jag är verkligen trött nu hahaha. ska äta sen sova hejs.


HAHAHA JAG GLÖMMDE ATT SKRIVA ATT YRAN VAR BEEEST OCH TACK FÖR SÄLLSKAPEET AGNES OCH BECKA.!! Nån bild kommer sen.

1 kommentar:

Evelina sa...

hahaha jaaa klart jag T A G G A R ! ;) ska bli råskoj alltihopa!
Och du jag skriver också "taggar" alldeles för mkt nu! Skrev ett inlägg på en ny bild jag lagt upp, du ska ba se hur mkt "taggar" det är där! hahah :) men... VI TAGGAR!!