tisdag 12 augusti 2008

Just chilli'n

Idag har jag fått mig en massssa saker ifrån mormor. SOM:
  • Regnjacka (asfiin,röd&vit)
  • Regnbyxor (adidas, fiinaa)
  • Lampa till tv rummet.
  • Brillor
  • Klocka
  • Plåtburkar (pussapå)
  • Kammar haha bra att ha.
  • Sjal, FINISSS

Så nu ska jag bara fixa till rummet helt klart, å det kommer bli så bra så bra. Jag taggar.
Idag så har jag spelat en massa badminton med kusin och jimmy, spelat kort med mormor fotat en massa, försökt blivit vän med korna men fan heller. fega skit kor.... rotat en massa i alla skåpar och hörn lador och skit. Hur kul som helst! Ellie har varit galen hela dagen haha, puss på henne. Nu ska jag se på tv och seeeeen sova. Jimmy åker imorgon vid 5 eller kanske det var 6, ja på morgonen alltså! Men ja det var ju pga att morfar skulle åka då så gratis är göööööt. Iaf God Natt Så Där Lite I Förväg.

Inga kommentarer: