onsdag 10 september 2008

:)


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
random bild, men iaf så har Linn sovit över IGEEEEN alltså från tisdag till torsdag, hon vill bo här! och jag ska adoptera henne nästa vecka. Och vi har hunint med en massa idag som varit på promenad med Ellie, rotat bland en massa saker hos mormor och hittat en maaaasssa saker som jag tog hem ismyg haha. Sen sååå har vi gjort fruktsallad köpt godis och sett på IDOL. myyyyys, jajamensan eller ja jajjebus! och igår så fick vi GO chipsen och såg på dirty dancing 2 hehe men jag somnade som vanligt.... fast inget gris ljud då haha. Imorgon blir det insparken sen på stan och köpa nya fotoalbum oh beställa en massa bilder och simträna småkidsen och träna själv ! SHIT jag har mkt attt göra jag yes. Nu ska Linn borsta tänderna och ajg måste följa flr hon vågar itne gå in själv (MES) haha goodnight

Inga kommentarer: