onsdag 17 september 2008

GALET

Så nu var man framme! Coldplay om några timmar såå galet, jag kan nästan inte fattttta det! 
Resan gick bra sov typ hela vägen, det är verkligen mysigt att åka buss på natten!

Men ja haha tisdagen var inte riktigt min lyckodag hahaha. Det började med att jag skulle lägga Ellie, satt där och kände att det var nått som inte stämde med bussen fick panik sprang ner kollade på biljetterna en gång till och då visade det sig att min buss gick 21 15 inte 21 40 ! Det var alltså en kvart kvar till den skulle gå från n-ling! blev helt galen, skrek som ett psyk, hade inte ens packat allt fick bara kasta ihop det sista och kasta oss in i bilen, men så klart så när vi var vid e4'an så kom jag på att jag hade glömt skejteeeeen så fick fick börna tillbaka och hämta den, vilket var 4 km extra sen så var det raka vägen till bussen, ja pappa körde till n-ling på 3 min, det gick fort. sen på bussen så satt jag och pratade med Evis och Sebb som satt bakom mig och såklart så pallnitade föraren och min vattenflaska rullade längst hela gången haha så jag fick krypa under alla som sov, eller ja deras ben hahha!! GALEN KVÄLL SÄGER JAG BARA !  men nu sitter jag här levande ed allt med mig, gött !  Nu ligger Sebbe Vilja Malin och Evi och sover men jag kan fan inte sova! hejs


Och BTW så har jag 666 besökare just nu läääskigt

1 kommentar:

Evelina sa...

shit dina besökare ökar ändå foort! Najs :D
Haha ch ja vi blev fint väckta av ngn som tryckte på minäsa.. haha! :D haha..

och nu är du på cold!!!!!!!!


/EVSNO