söndag 7 september 2008

lördag

Möttes jag och Sandra till badhuset vid 10 tror jag, Simmade lite sen badade vi en massa! Efter det så drog vi hem till henne bakade kakor och kladdkaka, satt och fettade lite eller ja ganska mkt haha. Hoppade studsmatta blev trötta vilade lite. Körde hem till mig, åt köpte chips osv, satt på första filmen Ella den förtrollade, blev kära i prinsen. gjorde varmoboy med marshmellows GOTT! sen efter den såg vi 6 filmer till, från där vid 5-6 till kvart i 4 ! Vi hann med sju filmer och efter vi hade sett alla så kom vi på att det bara var en massa kärleks filmer haha, men wtf girlsnight = kärleksfilmer! haha En annan film vi såg var dirty dancing 2 SÅÅ BRA jag dör haha, nu har jag sett den två gånger ska nog se den imorgon med med Linn ! ni som inte sett den SE DEN! ljuvlig! Ja morgonen/dagen/kvällen/natten ägde vi hade sjukt kuuuuuuligt, tack för sällskapet Sandra! :D måste göras om!

Nusåå har jag städat hela friggen och ska snart göra mig i ordning, för snart kommer det en massa gäster eller ja det kanske var vid middagen.. ärsh ja. det blir iaf smörgååååståårta! MUMS sen blir det dn nya narnia på bio, jag taggar ! Nu ska jag dricka upp mitt underbara tee. hejs

Bilder kommer seeen nån gång typ...

Inga kommentarer: