söndag 5 april 2009

I wanted to

Fredagen var nice, alltid lika roligt med er brudaar pussn! Efter det stora kalaset så fick vi åka brummbrumm bilen hem! Jag kände mig som hemma jajamensan. Sen satt vi i Linns tvrum och chillade ett bra tag, jag tror att jag höll på somna tusen gånger men blev armbågad tusen gånger. Men när jag blev pigg somnade linn på golvet norea i sängen fladde på soffan och jag satt vid datorn. så jag fick argbåga lite jag med!
Sen så sov jag i 3 timmar i Linn underbart stora säng, sen tog jag en buss vid 7-8 till vasaplan men då gick det såklart igen buss till böleäng på typ 40 min så jag gick, och det tog en jävla tid 45 min haha jag virrade bort mig lite eller ja tog en fet omväg iaf. Men jag kom fram i alla fall. Och det var en nyvaken nussa som mötte mig vid dörren, goooosis!

Sen vid 10 kom Becka in och vi gick på stan med Ellie. Vi fikade och Becka shoppa lite saker. Sen bussen hem till Jimmy igen där satt vi bara och var trötta!
Jag somnade efter middagen, var trött och ont i halsen. Har även sett Kenny starfighter med Linn Sebbe AndreaS Jonas och Hans ! SÅÅ BRA FILM ALLTSÅ man blir så happy !! SE DEN

Idag på bussen hem gick jag 5kr + haha ingen tog betalt och jag hittade en 5a på sätet YEY så ska det vara att åka buss! Sedan drog jag till min fina Becka, vi chillade och hon köpte med sig 1000 kilo godis bokstavligen (nästan). Vi fixade en massa go musik så hon skulle klara hela resaaan! Och jag åt 5 rostade mackor i panik, jag kommer inte få äta mina favvvooosiissar på 4 månader SHIT säger jag bara! Becka jag saknar dig redan you know huh ?! <3 snart så kommer jag det kommer bli så sjukt röjj så det finns inte WOHO !
Nu har jag gjort en massa läxa, har även börjat hosta. Jävla skit alltså!

Tur Linn kan engelska.

Inga kommentarer: