fredag 10 april 2009

Life is a highway

Jag kan inte förstå att det äntligen är lov ! FINALLY !
Än så länge jag har jag varit med Linn, varit och badat med Ellie och chillat en massa. Imorgon hoppas jag på att någon orkar hitta på nått ! Iaf så ska jag till stugan på måndag med Ellie, Jag har även träffat min norska kompis Marielle, det ägde och vi kom fram till att jag ska komma och hälsa på snart! Det taggas.

Nu sitter jag och kollar på när Jimmy och Emil spelar Halo.. haha så tråkigt. Men jag fick låna empajr mac så jag överlever haha, Fattar inte så mkt av den men lite roligt.
Idag har Ellie varit hur mysig som helst, GOSAN! Fatta snart kommer jag åka till usa i två veckor.. två veckor utan henne uuursh det kommer inte bli nice, eller ja klart det kommer bli kul men kommer sakna min tös alldeles för mycket. Ja idag kom jag på at det bara är en månad och typ 17 dagar kvar till jag åker, SHITMAN, Becka snart kommer jaaaag!!!!

Och jag funderar på att gifta mig med Robert Pattinson yes och Linn kan få honom lite hon med. hahaha
Nu ska jag nog ta och sova eller nått ! Har som inget bättre för mig.

+ att jag har gratis sms SÅ MESSA MEH

2 kommentarer:

Rebecka sa...

CAN'T WAIT!!

Linn sa...

inte om jag gifter med han först!!!