onsdag 15 april 2009

Stugan

Så har jag varit i stugan och tagit det lugnt med mormor morfar och Ellie. Jag har glömt hur mycket jag tycker om att vara där dock inte hur mycket jag tycker om mina morföräldrar men jag saknar dom med! Man känner sig nästan som liten igen, spela kort med mormor fika en massa och vara ute. Mysigt ! Och nu så är snart det nya tvrummet klart, HUR fint som helst och taket blev typ 1000 meter högt. Känns lite konstigt eftersom att det var typ det läskigaste stället i hela stugan innan (en vind) och nu är det öppet ljust och fint. Fick även ett par vita nya reebock skor som kusin inte ville ha. Dom passade perfekt! nya favoriter

Idag när jag och Ellie skulle med bussen så var den såklart typ full så vi fick sitta brevid nån dude haha.. Ja i alla fall så smekte Ellie hans arm och han kollade förvirrat på mig och sen på Ellie eftersom jag typ höll på att skratta ihjäl mig så förstod han nog att det inte var jag utan Ellie. Haha så han började garva han med. Sen så gjorde Ellie samma sak typ 10 gånger till och vi skrattade lika mycket varje gång haha. Goflörtarellie !

Sen när jag kom hem möts jag av en chokladfamilj. Dom har varit i fjällen och ja alla är AS BRUNA... Så fusk. Bara för att jag inte följde med så var det såklart HUR varmt och bra som helst. skit.
Så jag gick en promenad på en mil, jag älskar promenader nu när det har börjat bli så soligt. Och att gå själv, det är heaven!

Nu ska jag även ta och Gratulera Norea som klarade körkortsterorin ! GRATTIS, hon har även uppkörning imorgon så håll tummarna!
pusshej

Inga kommentarer: