onsdag 6 maj 2009

Don't think twice it's okey.

Valborg blev i alla fall nice tack vare Hanna och Filippa samt emely and her gang !
Nu har jag vairt duktig och gjort väldigt lite läxa. Känner ingen tagg för det alls, och nu har jag även fått ont i halsen, toppen... Igår sov jag och Ellie i mitt rum (hon har ett eget rum som hon sover i annars.), vi var lite busiga och var vaken läänge och myste en massa<3 finaste gosan min. Sen att folk inte tror att jag och Jimmy tar hand om henne kan dö. Och jag förstår mig inte på folk som sprider rykten och saker dom inte har något med att göra eller vet något om! NI kan brinna :)

Idag slutatde jag tidigt så jag han busa en massa med Ellie, vi har skrattat oss hesa kan jag lova! även varit ute och chillat i det gröna.
Imorgon blir det träning men jag vet inte hur mkt tråning det kommer bli, det får min hals bestämma...
Nu ska jag iaf in och tvätta bort smink samt dricka en jävla massa vatten och sen SOVA!

jag har även typ 2600 bilder på min kamera som jag inte laddat in, där gömmer sig det en massa underbart fina bilder som jag skulle vilja lägga ut men vet inte jag orkar mitt internet och dator suger röv så det skulle typ ta en hel dag och jag skojjar inte.. det kan många hålla med om haha.
Linn har även fått veta att hon har en syster i norge :O som kommer samma dag som jag åker till usa! då blev du inte systerlös när jag åker gummsn :*

Inga kommentarer: