onsdag 10 juni 2009

Home

Imorgon bar det av hemmat. Detta ar dock mina tider jag aker vid 2 pa dagen er tid.

11 Jun
Duluth -Minneapolis
07:00-07:53
Minneapolis-New York
11:05-14:48
New York -Stockholm Arlanda
17:25-07:3512 jun

Stockholm Arlanda-Umeå
16:15-17:20

Nu har jag hjalpt Becka och hennes kompisar att steka kottbullar vilket ledde till att min rygg gick sonder och min handled. har inte gjort sa mkt mer idag, ska downtown tvart och kopa det sista sen ska vi till ett kalas tror jag sen ett gradparty sen hem sen ska jag packa klart sen sova sen AKER JAG. min vaska vager dock tyo 10kg for mkt och jag far knappt igen den haha, men skit samma jag orkar inte bry mig kommer dock fa betala en hel del menmen. Det suger att vaskan inte far vaga det den vill och att man inte far ha mat pa planet!!!! ett vatska.. FUCK
Nu ar det typ varmt tror jag men jag kommer inte hinna vara ute :( hejs

2 kommentarer:

Lina sa...

lycka till på resan babe! Hälsa becka med en kram från mig!
Skickar kramar till dig från ett regnande nordmaling och en lycklig Lina! :*


PUSS

sandra HÖÖÖGIS sa...

SÅG DITT SMS! men har inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara (blir du förvånad? haha! :P) hur som haver, klart vi måste hitta på något!:D denna vecka går jag dock kurs mån-tors. men efter det äre ba att säga en dag:D:D:D puss! (L)