torsdag 4 juni 2009

WAH

DEt bara kliar i kroppen nar man ser trailern till new moon haha. DET TAGGAS !
Nu har jag blivit lite brun till och med. Idag ar det varmare och jag ska steka annu mera! solen har tar pa mkt mer an hemma. Vi kanske ska till en stuga idag och steka pa en baat.
igar tog Becka studenten eller vad man nu kan kalla det haha men det var en upplevelse men det blev typ ingen bild vi satt sa lant bort och det gick sa fort !
men men nan har jag allt, och det ar lite svart att lagga in bilder eftersom att jag maste lagga in dom pa hennes vardefamiljs dator och sa men jag ska se till sa jag far tid nan dag nar dom inte ar hemma eller natt.
Nu ska jag ta och gora mig lite frukost men springa over till katies och fraga om hur dagen kommer att bli, Ellie miss you my love ! <3 puss

Inga kommentarer: