onsdag 3 juni 2009

wierd dreams

idag har det inte hant sa mkt, har varit ch kollat nar Beckas kompis tatuerade sig sen har jag varit pa en liten fotopromenad naturen har ar underbar ska lagga upp bilder nar jag har tid eller nar jag orkar haha. men dom kommer kanske imorgon nar Becka ska pa nan ovning infor gradutation sak sen ska jag ga pa hennes avslutning och hon ska ha sann dar rolig mossa och allt ska ta en massa kort!

anda sen jag kom hit har jag dromt en massa konstiga saker och det har inte bara hant mig utan carola med haha, som hennes drom hon dromde om att hon hade nan morotsjuice och att nalle forsokte ta av henne den typ hela tiden sa hon forsokte gomma den och allt haha as konstig hahahah iaf.. vadret idag har varit ganska bra lite blasigt men annars sa!
imorgon hoppas jag pa bra vader sa jag kan sola lite eller natt man vet aldrig vad som hander.
nu ska jag se pa skit javla hockey

ELLIE I MISS YOU SO MUCH MY LOVE

3 kommentarer:

Lina sa...

haha jag kan bara föreställa mig hur kul ni har!! Jag väntar på bildernaaaaaaa! In med dem!:)
hare bra! PUSS

Anonym sa...

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=58185785


SEEEEEEEEEE!!!!
/LINAAAAAA

Emely sa...

Bilder bilder bilder!!!! :D:D