måndag 6 juli 2009

Dancing The Whole Way Home

Igår så mopedade jag och Becka till Linas stuga för att fira hennes 18års dag! Jag åt för mycket fika men vafan det var typ det godaste jag ätit på länge ! Grattis igen Lina !

Idag så for jag och Ellie med bussen till stugan, även idag har jag ätit för mkt goodis, MUMS !
Och jag tror att jag har gått och blivit sjuk, mitt huvud är inte happy right now...
I helgen kanske det blir Junsele och Agens får se hur det blir med det, men det taggas !
Sen så åker Emely bajs emely till sthlm med Lisa bajs lisa, så fusk. Ni får röja åt mig!
---------------
http://www.youtube.com/watch?v=af25FnGQ-qI
mums !
---------------
Imorgon så kommer jag och Ellie fara till farmor och farfar min och hälsa på lilla fölet!
Nu ska jag ut och busa hejs

2 kommentarer:

Lina sa...

TACKTACKTACK!!! :*

Lisa sa...

kommer ha dig i tankarna lousie! (L) du borde följt med!