måndag 13 juli 2009

KAKA


Igår så blev det banan men hann bara köra ca en timme så vurpar jag minsta vurpan ever men fick mig en as fet lårkaka och ont i knät så jag fick åka hem. Så nu kan jag knappt gå känner mig som en invalidbajs. Hoppas verkligen att det går över snart, orkar inte.

Ja så var det ju Rundviksdagen i lördags med det var trevligt, Becka och Lisa som även förbi och åt bla munkar så klart!! Sen efter en hel dag med maaat och lite sol faktiskt, så åkte alla gäster hem och jag tooog det lungt. Sen vid tio kom Lisa tillbaka efter jobbet och vi såg twilight. treevligt vare ! Sen så kommer denna underbara radio unom en snar framtid vara MIN.

2 kommentarer:

HANSSON sa...

ÅÅÅHH MUNKARNA :(:(:(:(
ska fan be mamma köpa hem 20 st som jag kan äta när jag komemr hem!

vilka datum var motorveckan förresten? :D

Linn sa...

åh vars ska du köpa den radion ifårn?