torsdag 28 augusti 2008

aÖKGKDgpishfsh

Åh jag vill bara köpa kläder nu jag blir galen. Men bara för att jag villvillvill så kan jag inte, måste verkligen spara till USA nu, där ska det köpas jag taggar ! Jag har heller inte fått pengarna ifrån Operan sen raset. Men jimmy har så konstigt måste ringa dit och fråga. Om det är så att det kommer så blir det en laptop, min data håller verkligen på att ta död på mig. Eller ja den är gammal nu och måste få vila! Idag så började jag halv ett värsta chill, vi hade bara en föreläsning sen så slutade vi, så jag drog med Linn på stan och hittade en massa fint, sen for vi och köpte en fisk kompis till hennes andra fisk. LINN ÄR OLAGLIG, mer säger jag inte haha. Nu ska jag sova sen imorgon blir det att springa lite granna och känna sig lite duktig, Har ju även simmat idag hur skönt som helst. Tack sandra för sällskapet!

goood night
Ellie är lungt det finaste barnet någonsin!

Inga kommentarer: