lördag 27 september 2008

Nu var det ett tag sen, men jag har inte orkat om jag ska vara ärlig, iaf så var jag linn andreas elin och sebastian och grillade igår as kul !! fick se lill hunden pixie med, söt fisen alltså, men min stora favorit var ändå chiliiii vilken pudding! jag ska ta hem henne av vacker dag ! iaf tack för en trevlig fredag kväll/natt !

Idag har jag varit i stan med finaste Ellie och Jimmy, köpt lite kläder och sååå. Men hittar inte min mössa, fanfanfan ja jag måste hitta den! Nu ska jag på godishuset och köpa lite gött. sen ska jag göra mig fresh yeah! Ja och här är det full lägenheet, människor överallt !

1 kommentar:

Evelina sa...

letar du skatemössan? :)
fullt hus vart? vad gör ni ikväll? smsa mig när du ser o svara! :D
jag o sebbe är på stadsbiblioteket nu och väntar på hans family!
/evelina