söndag 19 oktober 2008

Helgen har varit värd! haha ja fett VÄRD ! Fredagen blev det bara chill, lördag träning marknad och C H I L L ! och idag då, så har jag varit på banan slutade med ett dopp i det bruna haha ursh! men det var lite kul. JAG SAKNAR DIG BECKA ! kul att prata med dig, det ägde haha. flera timmmmmmar. jag taggar JUNI. Något jag verkligen inte taggar är imorgon och skit hanserik och engelska tal. får se hur det blir.
---------
snart den 24 då jevlar.
---------
Det känns lite konstigt. men ja det var kul så länge det varade kan jag lova!
------------
Onsdag nästa!

4 kommentarer:

lukeskywalker sa...

onsdag it is :D:D /sandra

Anonym sa...

jag har faktiskt på mig den svarta idag iaf!!! :P:P
fast med en orangesvart randig t-shirt ^^

Evelina sa...

vad sker på ons? :)
occh "snart den 24 då jevlar.
---------
Det känns lite konstigt. men ja det var kul så länge det varade kan jag lova!
"

whats up with that och vad händer den 24de?

svara gärna på typ mejl bildiiis, för fattar nada av blogg och om man kan svara osv. Så svara mejl bildis! :D DOIT!

Rebecka sa...

Saknar dig med! Det var sjukt skont att heara svenska igen! :D Jag taggar juni :D :D

Vad hander den 24?