fredag 31 oktober 2008

så gårdagen och gårgårdagen var nice! massa cykling och fettande dreglande och cp datorer haha! Tack för en trevligt kväll Lisa och Sandra! Ïgår gick jag till farmor, vi kollade igenom lite gamla saker som vanligt och jag hittade en massa sooom vanligt men jag fick lämna lite jag f¨r inte plats med allt, haha men jag fick x antal tröjor och t-shirts 2 par skor ett par adidas som var lovliiiiiiiie och ett par låga känger typ! hur fina som helst ohmy. sen lite annat smått och gott haha. Älskar min farmor. Och fina grevinjol ( vet inte hur det stavas haha) finaste pollen ever. PUSS han är ju snart över 30 och det synns gammmmgubben!

Idag bar det av till moster vi fikade, fick även lite fina smink saker, galet fina! värsta lillajulafton för mig denna vecka. Men inte som för en viss Jimmy fan för dig alltså det bara rullar in cash ! damn it. Nu ska tvätta massa maskiner så ALL min tvätt är clean när skolan börjar!!!!!! H Ä R L I G T ! Ska även fixa rummet K L A R T ! Ja och jag hade väl hoppas på något roligt i kväll men det blir väl inte av, jaja detta är nog det längsta jag har skrivit på vääldigt längre, hejs

Inga kommentarer: