onsdag 19 november 2008

började med att jag tog en liten sovmorgon, trodde jag skulle komma 15 min sent men kom bara 3 ! ska nog börja ta 5 i 9 bussen ändå! I alla fall så var jag lite snäll och tog med mig 3 bitar tårta till skolan så jag och Norea Åt var sin på lunchen haha det var en upplevese för sig haha! Sen så fick Linn sin bit på 3ornas föreställning! Ja på tal om 3orna så ägde deras föreställning KOMA såå bra, jag var riktigt chokad, bra gjort !!!

Pappa gjorde den godaste middag på länge idag, fyfan va gott det var jag tog mera foood än vanligt ! ohmy, är nästan sugen på lite nu, fast jag ska nog hålla mig till mina bananer.
Nu ska jag spela lite Gh3 igeeeen, eller göra lite läxa.. fast det orkar jag inte, så det blir gh3. Bajs att ingen kan joina mig men aja. Pussn

Inga kommentarer: