måndag 17 november 2008

tårta

Helgen, ja den blev ju inte som planerat men mysig ändå! Fredag var men ledig och chillade bara en massa med Ellie, drog till stan och åt go mat, såg sedan på bio med hun, partik 1.5 så fin film¨ååååh, ja se den om du inte gjort det, jag blev kär. Lördagen blev det stan och köpte lite kläder och annat tjaffs som inte kom till andvänning men hoppas på det framöver, sen blev det film och godis mys! Söndag var det ett litet kalas för Ellie i stan, så det blev en massa go fika och grejjer! Fin tjejen är inte bebis länge till nu alltså.. på tisdag på tisdag på tisdag! Puss. Sen åkte vi hem till Rundvik, pratade julmystankar och sånt. snön är fin men jobbig. jepp!
Sen kom grannarna Sjölund förbi och vi fikade ännu en gång, men som sagt så jag är typ uppföddd på gofika. Så ja vi busade en massa med Ellie och spelade guitarhero3 som jag eller Jimmy nu har sen till veckan? blir det rockband ! haha Jag och Nelly diskuterade lite om min frigg, ja det kommer bli the place to be alltså ! Med medlemskap, personlig kod, laser saker och sånt. YES !

Bilder kommer later!

Taggar helgen !
gud att folk orkar igentligen,
palla kvinnor.... det ska vara kvinnän, Linn you know what im talking about!