lördag 6 december 2008

bånah

Fredags blev det stan latte chailatte subway och bio med Linn och Norea fin båna mina! Och vi såg twilight igeeen, eller jag och Linn Norea hade inte sett den men hon blev förälskad hon med kan jag lova. Sen på bussen hem träffade jag felicia och hennes pojke Sara och Sandra så det blev massa prat! kul !

Idag har jag varit på tävling med simgruppen min, det gick bra. Sen så smög vi oss in på paradisbadet och badade en massa, haha sjukt kul! såg även en tjej med fetaste raggarsträngen mm, det var nice.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Du maste ju uppdatera mer ju ;) vill ju veta vad du har for dig! :D
jag haller pa lasa twilight nu :P och jag har inte badat pa paradisbadet pa typ 2 ar :O
Sen sa maste vi snacka pa skype nar du fatt de och fungera sa du far heara hur bra min svenska ar haha!