tisdag 2 december 2008

sick

Dagen börjar med att mitt huvud vill ta kål på mig = hemma från skolan.
Fetaste huvudvärken någonsin, har inte haft så ont sen hemavan. Alltså jag vill spy och svimma ont. Hate it, inte nog med det så jag har feber också. party.

och igår köpte jag mig en fin skinnjacka på hm, men den fick springa tillbaka min mamma blev inte happy att jag köpte sommar kläder mitt i vintern, fukk. Men jag taggar iaf helg och tävling i övik.

Nu kom min fina morfar och kollade så jag hade det bra, fin morfar!
Och jag har fått prata med Becka idag innan hon skulle till skolan, Nu ska jag sova ett tag till eller kanske plugga men ja jag vet inte. Sen så ska jag lägga in lite bilder från förrra veckan hade jag tänkt om jag hinner såklart.
pusshejs

1 kommentar:

Rebecka sa...

Ta pa dig en mossa om du inte har de haha! Hemavan var inte en rolig syn! KYRA PA DIG!