torsdag 29 januari 2009

1000meter

Idag har jag kommit underfund med att jag nog är laktosintolerant ! Vilket suger eftersom att jag älskar mjölk. I alla fall så har jag haft sjukt ont i magen alltså vill dö ont, inte kul. Började på fotolektionen och har hållt i sig hela dagen. Idag slutade jag 10.25 ? vilket var nice, gickner till stan och klippte mig (inget speciellt.) sen gick Linn och Mickaela och åt och jag satt typ 1000 meter bort eftersom att fotöljerna sög och hade ont magen och ville dö. Sen stan sen åkte dom hem och jag gick på stan i 1.5 timme by my one. Fast på JC hittade min kusin mig och hjälpte mig att hitta byxor och där var dom mina nya lovers ! så det blev ett par jeans och ett linne. Sen blev det buss sen träning fast det blev mer en chillträning=sittayogagrejjs det var nice! Sen var det barnträningen sen städat rummet lite! Denna dag har gjort mig fattig och trött känner mig bara less på allt. Nu vill jag bara bo i en lite stuga mitt i ingenstans och där vill jag vara i typ en månad, bara vara. yes thats what í need right now !

Inga kommentarer: