fredag 23 januari 2009

e v a . . .

Idag så belv det yoga och det var nice, jag taggar måndag ! Och ja Linn är ju lite wierd men jag tycker om henne ändå LOVE ! Idag fick jag även höra en historia utav Evis som fick mig att hata Eva mer än vanligt, vilket fittkärring alltså! burninhell.

Imorgon ska Louise köra bil, jaa.. haha hoppas det går bra det! Sen ska jag och pappa ut igen men då blir det på mylovecrossis. Sen kommer det besök = GAMENIGHT ALL NIGHT ! ska bli kuuul ! :) Sen söndag blir det ingenting typ eller nått jag får se. Damn att jag inte bor i stan ibland alltså det hade verkligen varit trevligt, men ja jag trivs här med så jag klarar mig.

Nu ska jag snart se lite oth är ju snart ikapp ! känner mig duktig. Nä jag är verkligen pepp på att göra nått men ikket. och kiosken stänger om 2min -.-

HEJ

2 kommentarer:

Linn sa...

hahaha jag wierd? SURE, tala för dig själv brudn!
näemen jag tyck om du lollo! tagga måndag, 2 elefanter på yoga! kommer bli spännande! booooyah!

Evelina sa...

eva är eva, helt enkelt..... blä!!

Ja du borde bo i stan, tycker jag! :D