söndag 1 februari 2009

California Dreamin

Igår var trevligt ! Fast den lille krabaten ville inte riktigt sova men sånt händer när man är liten. Jag och Linn såg The Holiday och den ägde, löv den pyssn. Vi köpte även för mkt godis och fettade oss i go soffan framför fet tv'n he va gött! Tack för en bra helg Linn !

Idag så somnade jag och Ellie i storsängen det var mys men det som var mindre mys var att när vi vaknade så var min arm blöt av ellieshuduvsvetttttt hahaha söt ! Men det var det värt x1000 !!
Ursh vad jag verkligen inte vill ha skola imorgon, jag pallar inte + talet haha jaaa det får gå.
ÄLSKAR sånna här söndagar Ellie somnar lite tidigare och jag hinner med läxa dator och oth och vara för mig själv, gud det är så underskattat. att vara ensam ibland är det bästa som finns.
Nu ska jag sitta och prata för mig själv ett tag sen blir det tända ljus och se oth i min ensamheeeet !

1 kommentar:

Linn sa...

tack själv gullet ;)
haha! jag har laddat hem den på min dator nu också!
gose ellie då! annelie pratade as mkt om henne idag! hon önskar att tyra kunde vara så lugn och fin som hon va hahah menmen, hennes namn är ju tyra-tyrann så vad ska man göra?