tisdag 24 februari 2009

HELG

Helgen, lite sent men jag har inget internet som fungerar så jag har fått låna morfars lappis och barbart internet för en dag. gött ! iaf.
Fredagen drog jag till lokalen där det var livemusik och skate, träffade två brudar vi satt och chillade till den bra musiken.. Hhaha! det var nice. Sen lite senare så fick fidis åka ambulans (han hade stukat foten men vi trodde den var bruten) Sebbe fick åka med och vart happy. Haha Sen efter det så drog jag jimmy elin evis och emil.
Sen så blev det ett impuls sovaöverfika hos Evis, Vi pratade om gammla minnen och skatta/grät, sen så när vi skulle typ sova så fick vi veta att Sebb och fidis också skulle sova hos evis så vi fick typ panik bädda överallt känndes det som haha eller ja två tunna madrasser på golvet men ja det var = hela hennes rum typ hahahaha !

sen lördagen så sov jag och ellie ganska länge, sen efter middagen drog jag till Agnes ! vi inhandlade en massssa frukt och lite godis sen promenerade vi till hennes place och hon gjorde den godaste smoothi'n evah, dock var jag as mätt men det gick i efter ett tag hahah ! Vi blev trötta och fnissiga såg en braah film drack GO teeett planderade och kom på en massa bra ideer ! Måååste göras oftare !

Sen söndagen vaknade jag sjukis, men gick på träningen ändå kanske inte så bra men, det var skönt tog det luungt. Sen så sov jag !

Måndag, blev det skola ingen träning men spelade lite halo och fall out 3 med Jimmy hha, det gick osm det gick !

FETTISTISDAGEN = SEMLOR !!! älskadesemlor. Nu sitter jag och grubblar. Jag kommer nog inte hinna med historian, skit uppgift.
Och jag får inte vara hemma imorogon.......

Inga kommentarer: