måndag 9 februari 2009

helgen

LÖRDAGEN vare tävling ! Blev så sjukt sugen på att tävla igen ! GALET Fick även veta att vi ska dra ihop gamla medlylaget och satsa på det, vilket kommer äääääga !!! Jag tror jag och Sandra taggade lite för mkt haha. Sen efter den låånga dagen så följde Lisa med hem och vi hyrde film gottade oss och såg lite på melodifestivalen som verkligen SÖG ! Och jag tror jag inte varit så trött som jag var då på länge. Tack för en trevlig kväll Lisa!

SÖNDAGEN var det tävlige igen! Men jag behövde inte komma förns vid 2 vilket var skönt så jag fick sova ut lite iaf ! Träffade även en sjuk Emely och en hjälpsam Jessica. Efter den dagen så åkte Sandra med hem, nya tjejer varje kväll you know. ! hehe nämen vi drog på bio Allt Flyter eller nått ? och med oss hade vi smörkakor eller vad dom heter men vi gjordebara kakor av hälften resten av degen åt vi såå vi hade nybakta kakor och deg på bio vi haha det var en upplevelse ! Sen senare så blev det rockband sen söööv vi trötta som vi var.

OCH idag på väg till skolan så fick jag se nått väldigt ovanlig, det droppade eller snarare RANNNN från ja där det typ kommer luft mitt i bussen uppe i taker som !? ni kanske fattar. ja det typ regnade i bussen as äckligt! sen när bussen gasa på lite så rannnn det. ursh!
nänu ska jag plugga och nussa med Ellie ! HEJS


Ett fint citat av Sandra kommer senare !

Inga kommentarer: