tisdag 31 mars 2009

i know you hate me but know what i hate you more

Idag har jag lyckats med mera misslyckandeeeen, fick igen två uppsatser som jag gjort för en månad sen. Kollade på den första, den hade han inte satt nått betyg på eller kanppt skrivit nått så jag antar att det är ett ig. Den andra ser jag att det är typ den första kladden jag gjorde, panik! kom hem och skulle skicka in den klara versionen men då visar det sig att min syster har raderat den YEY! Så nu har jag suttit i 5 timmar och skrivit en ny. Så jag missade träningen, fsat har inte varit så pigg så hade nog ändå inte farit.

På onsdag funderar jag på att vara hemma och chilla, ja så blir det nog. Onsdagar suger! Sen blir det att ta nån buss till stan där blir det lokalen! Ska bli kul.
Sen efter det buss hem.
Nu vill jag bara ha LOV att det ska gå såå segt, Blir nog stan hela lovet så det är bara att ringa!

Jag taggar även helgen den kommer bli kul, men dyyyyr massa buss...inte kul ! och tidiga mornar men det är det såå värt så !<3 myselliemin
Nu ska jag ta och försöka sova, vilket jag vet inte kommer att gå. Hoppas inte att det blir en allt för långt natt igeeen.

Det var väldigt onödigt.

Love my Elliepellie.

Inga kommentarer: