måndag 2 mars 2009

om jag kunde drömma

Fredagen tillbringades med Sandra. Vi åt god maten, hyrde en pinsam film såg 4 avsnitt av oth fetta en massa med två olika chipsisar dipp och gurka. Sen så klippte jag hennes lugg. Sen sussade vi gött !

Lördagen Kom Lisa och vi chillade, gick på prommeeenad drog ellie i hennes pulka åt massa semlor och hade det gött!

söndagen körde Louise en massa bil, tolkade med madrass efter skotern! haha hela famlijen prövade mamma åkte av lätt som en liten vante men pappa satt fan fast! Sen gick jag mamma och Ellie på loppis och jag hittade mig en suuperfin klocka! Sen vid 7 Så drog jag på rundviksbion haha och såg twilight för tredje gången pinsamt nog men jag hade inget bättre för mig och den är bra såå wht not !

Måndag Kom Emely och vi hade teaparty och pratade en massa foto och planer haha! Sen var det träning och det blev ett HÅRT pass på 3000m kommer nog få fetaste träningvärken imorgon, men det vare värt! Sen imorgon så blir det stan och drinkkväll med tjejerna i klassen, ska bli roligt !! Jag har även skaffat spotify och gillart. Nu ska jag läsa lite ur boken som måste läsas ut så fort som möjligt så Norea kan ta den. btw å äälskar jag den om jag kunde drömma alltså, finfinfin!

Inga kommentarer: