måndag 16 mars 2009

packat och klart

Dryg dag, bara trött, känns som min kropp håller på att ge upp nu. Blir aldrig utvilad, iaf så fick jag fjärde boken idag, yeeeey yeyeye !!
Träningen blev inte så mkt av haha vi pratade ganska mkt, men ja är lite less i alla fall.

Imorgon kommer intervjutanten hit, fan vad jag ångrar detttaaa men aja.
Jag kan verkligen inte få nog av kings of leons sångares röst, ja vad han nu heter. såå underbar! Han och Robert Pattinson låter nästan precis likadannnnt !

det här blev bara plottrit men skit samma

Imorgon blir det Bygdsilium eller hur det stavas, ska nog bli kul om vädret vill sig... Jag har även en massa gott fika jag ska trycka i mig haha!
Nu ska jag ta och läsa sen ska jag allt sova.

3 kommentarer:

Anonym sa...

VAD FÖR INTERVJUTANT?! berättaa :D skriv mejl apan eller bilddagboken! du Måste! ;) :D / Evis

Lina sa...

fjärde boken, shit vad du står i! Jag var tvungen att lämna igen min bok idag.. :( Suck!!
Vill läääääääsa!

Anonym sa...

Jahaa! Men shit ändå spännande! du måste berätta hur det gick sen! :D Det går nog bra ska du see! :D /Evis