onsdag 5 augusti 2009

BILDER FRÅN BESÖKET HOS AGNES
















Nu är bilderna i fel ordning det är underifrån och upp det ska vara. Iaf såå Måndagen blev det en rundtur runt Junsele vi gick till och med nedför slalombacken haha BLÖTT! Tisdagen blev det Sushi middag vilket jag var lite skeptisk till men det var gott ! de två andra är inte med på bild haha vet inte varför men aja. Vi spelade med andra ord åt världens godaste kladdkaka som Agnes och hennes mamma hade gjort med vit, mörkcholklad och kanel. Sen hyrde vi en film och åt chips mums. Sen onsdagen cyklade jag och Agnes till hennes stuga 11 km tror jag det var och den vägen bestod typ av upp och nedförsbackar! lite kul men ja jobbigt med. haha
Där mötte vi Hanna? ursh va dålig jag känner mig men jag tror det var så ? sen fikade vi efter det blev det vattenskidor och wakeboard vilket dom ägde på! Sen gled vi ut med hennes båt och stekte lite sen vare raka vägen till bussen för min del och det regnade verkligen på vägen till sollefteå SHITMAN! iaf så var det hur kul som helst att hälsa på söta Junsele, ska göras meeera!

Inga kommentarer: