söndag 2 augusti 2009

POLMONT ON MY MIND

Nuså sitter jag och lyssnar på Glasvegas vilket var as bra, (Tack Agnes).
Nu taggas det Fredag mer än någonsin och Sthlm där på ! COLDPLAY igen!
Och jag har en massa roliga saker jag skulle vilja lägga upp men så funkar inte det inte, datorn är cp. Men snart så, bilder och två fina videos på mig och Becka när vi kör lite wiifit hahahaha!
stugmysdagennatten ägde, vi såg på massa filmer som jonas tog med sig sen så speöade vi lite wiifit grillade gjorde SMORSH eller hur det stavas iaf MUMS, som sagt bilder kommer sen. Det kommer nog bli ganska många alla från sommaren typ. haha aja

Imorgon blir det att jobba @ pappas. Sen onsdag blir det stan, haha har inte varit där på en månad tror jag om inte mer. Inte ok men ja jag ska få se Agnes fina nya lägenhet det taggas!
Nu sover nussan, och ja hon har blivit huuur stor som helst och lär sig så mycket så fort! Älsklingen min. sen så ska vi nog ta och cykla lögdeå runt jag och gosan sen baka nåtttttttttt typ cupcakes för det är det godaste ever och jag äger på det!


1 kommentar:

Rebecka sa...

Hahah jag kan inte sluta och skratta åt dom filmerna :P
Smore = amazing!