måndag 28 september 2009

CALLME

Helgen var asm, lördagen blev det banan och Sandra kom förbi och vi såg film och åt onyttigheter! Go Sandra !
Sen söndagen åkte jag med pappa till Långviksmon där vi mötte upp 5st till och sen körde vi för hela slanten, har nog aldrig varit på nått roligare ställe OMG! Så det blev 4-5h körning och jag var heeelt slut efter även ha övningskört hem på världens skump väg med pappas jobbarbil.. haha inte kul ! Eller lite kanske. Dit kommer jag fara mååånga gånger mhm. Var även så hääär nära på att köra på en tjäderhöna som kom från ingenstans rakt framför mig ursh haha, det hade nog blivit en smäll om den inte hade hunnit förbi! Och vättskrämd som jag blev stannade jag en bit därifrån och mötte sedan en as garvande pappa haha ! Ofta det händer att en tjäderhöna bara poparupph ?! den var fin iaf.
Sen har jag bara pluggat en massa och HE fantadinajävlauppgifterurshofy ! Men nu är en av alla tusen klar iaf, känns bra.

Lina kom även förbi sådär vid 8-9 ikväll, tur henne som har körkort! Känner att jag måste ta tag i det snart haha.. OCH GRATTIS TILL BECKA SOM KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG! (L) LOVEU

i wish

Inga kommentarer: