torsdag 24 september 2009

crazytown

Denna vecka har varit galen, allt för mkt läxa och ja ursh jag tror jag har åldrats 10 år den här veckan. På riktigt! aint fun
Iaf så i söndags var jag och Ellie och bakade VÄRLDENS godaste BULLAR med farmor, shitman det var yummie bullar alltså. Jag och Ellie åt upp två påsar på två dagar, galet. Hon är min andra halva ohja! Nu har jag någon att dela mitt fika intresse med finally.
Sen så har det bara varit läxor hit och dit, jag blir galen. Tar aldrig slut. Men igår så kom Emely förbi och vi pratade all night, Du ska komma hit oftare kan jag lova ! känndess very good.

Ihelgen blire bara att tare lugge och försöka sova eller nått. Sen så kommer Lina och Becka på fredag samt Sandra på lördagen, det ska bli kuligt!
Nu ska jag lägga mig brevid nussan och sova godnatt.

Inga kommentarer: