söndag 11 oktober 2009

NIGHTSKY


Igå blev det bullbakade med Becka, kanelbullar och mandelmassabullar fyfasen se gött säg ja bah! men alla to slut igår haha.. inga kvar till idag inte..Igår kom även mina två sälar och vi bara chillade med gurka och morötter samt TACODIP mhm nicenice, såg på för mycket film gick på prommis och la oss längst upp på pulkabacken och kollade på stjärnorna awesome var det allt, ska ta kort nästa gång haha inte för att det kanske skulle bli något men man vet aldrig, ska testa iaf! Sen förlorade jag vara vaken tävligen fuckmylife men nästa gång då jävlar. Nu blir det bara läxaläxaläxa typ sen kanske gymma med Lina ! Fast jag kan säga att jag har fetaste träningvärken i typ hela kroppen sen körningen igår haha... Känns att det var ett tag sen. Nu ska jag lyssna på bäst musiken och mysa med Ellie lite

1 kommentar:

Rebecka sa...

nästa gång ska jag vara med på vara vaken tävlingen!