torsdag 8 oktober 2009

PAPERPLANES

Helg, mhm den är verkligen efterlängtad! Denna helg kommer bli awesome. Men just nu är jag bara trött och sliten känns som jag skulle kunna sova i en vecka eller längre! Alla dessa uppgifter fuck. Men idag fick jag ett fint mail på face " why is your picture so overexposed?" hahah random!

Och nu har jag gått och varit smygsjuk i en månad, att det aldrig riktigt bryter ut utan att man är som ja.. smygsjuk. AS drygt för lite sjuk för att vara hemma men sjukt så det blir jobbigt i skolan. Idag efter skolan gick jag och Elin på stan de va nice, men mindre nice att jag inte har pengar. åh det suger verkligen. Men måste spara jag så jag kastade in henne i provhytten med lite kläder ist hon hittade lite iaf!

På tal om inget så åt jag min första pizza helt själv idag, kan inte fatta att jag fick i mig hela och blev inte ens dödsmätt det är verkligen wierd! Mhm Kebabpizza var det också mums. Men min mage gillade inte all dressing.. haha men wtf!
Imorgon taggas det bullar och filmkväll med nå bruds men just nu är det snart godnatt

Inga kommentarer: