söndag 18 oktober 2009

WHATITHOUGHTWASSOWRONGITSTILLHURTS

Nu har jag gått och blivit sjuk, säkert svinis det hade ju varit toppen så här vid lov tider. Och alla dessa läxor och skit tar död på mig. I veckan måste jag ta tag i detta med min mage och rygg, det har gått för länge nu. Blir inte bättre med att vänta har jag kommit fram till hehe. Idag blev det Häggströms med Becka och fick min vän att handla mycket fint! Dock jag har inga pengar själv så packade på henne extra mycket haha.
Nu ska jag gå och väcka en sleepingellie med ett nyp i skärten, haha eller inte då skulle hon bli galen på mig. Sen blir det kanske middag om jag vågar mig på att äta nått det återstår att se.
Och ja efter jul planeras det lite hemlisar med Becka, hoppashoppas att det blir av!

1 kommentar:

Evelina sa...

men alltså vad är det med magen? :O alltså när har du ont eller vad det nu är? :S Låter inge bra!
/Evelina