söndag 15 november 2009

SWEET


Helgen har varit brabra,

Fredagen var det fika på Waneys, mycket trevligt! Sen partyy! Kvällen slutade iaf med att jag och Rebecka gick hem från Ålidhem till teg sådär vid 2 halv 3. 6km i -3 inte ok, det tog ungefär 1.5h.. haha inget vi kommer göra om på ett bra tag.. Jag blev i alla fall förkyld på köpet. Lördagen sov vi läänge for och handlade åt lite sen satt vi vid varsin dator hela dagen från klockan 1 till sådär vid 7 på kvällen haha.. jag hann iaf se 7 avsnitt av 90210, geek haha. Sen kom peas på besök och så såg vi zombieland. Inte bra film.. inte bra.. Sen söndag hade Becka match och vi klev upp halv sju eller jag klev nog upp 7, gick till stan och tog 08.05 bussen hem. har nog aldrig varit så sliten som denna helg. Skulle iaf gå hem från nordmaling men så fick mamma dåligt samvete och skickade pappsen för att hämta mig, hehe det regnade ju.. Nu har jag en massa läxor som väntar på att bli gjorda men nej jag tänker inte göra dom i kväll. Det får bli imorgon ist. godnatt

Inga kommentarer: