fredag 18 december 2009

FREEZE

Idag försov jag mig igen 1h och 15m blev rejz till nordmaling med pappa så jag han med bussen iaf det är ganska SKILLZ! gjorde bort alla redovisningar inom formen, sen blev det sista julfikat med klassen 4ever lixom, känns konstigt, snart är skolan slut, va hende?!
Iaf så dissade jag "jul på midgård" och tog bussen hem slog in lite julklappar och for till simtränar mötet som började med två familje pizzor mhm det gillas, sen planerades det en massa och jag blev taggad. Sen så kom aldrig min hämtning men det var för bilen hade gått sönder! nice i sådär -20 haha.. Men farmor kom ist räddaren i nööden, go farmor.
Så jag kom hem 10 sen har jag sjungit på julsånger, vet ej varför det blev så men börjar kanske känna lite stämning eftersom det kommit lite snö !
Nu blir det godnatt och håller tummarna för att träningsvärken är gone imorgon.
pussn

Inga kommentarer: