onsdag 9 december 2009

SAYWHAAT

hahaha denna kväll.. läxan gick väl ok antar jag haha, sen kom en vis Evelinacrazylady in på msn och började mucka! Hotar med att skicka in en ansökan till ensam mamma söker HAHAHAH! jadu hur ska detta sluta?! Sen skickar Peas en massa helt störda gubbar som trollar sate, fattade verkligen ingenting, blev g a l e n på riktigt! Jag kommer ha sjuka drömmar i natt kan jag lova.. haha
Imorgon blir det träning, det gillas sen läxa igeeeen.. MEN snart är det jullov ! GALET mhm NIC E!
nu ska jag sova tror jag, Godnatt !

Imorgon blir det bilder sen helgen, mysellie!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! :D Ja nu är det gjort, de skulle höra av sig till våren så ska jag avslöja var du bor ;)
hihi, busig jag är! (skojar bara, om du nu mot förmodan gick på det jag sa! hahaha :) )
Hoppas du kunde sova utan några värsting mardrömmar iallafall!
Nu sitter jag på bibblan och väntar på min buss, haha datanörden!!
/Evisssss