tisdag 15 december 2009

THATWOULDBEFUN

Det bara väller ner snö nu shiiiiiiiiiiiiit, känns bra hoppa det håller i sig nu till jul iaf ! (Mac.Gyver lyssnade till vår bön mhm!) Nu ligger Ellie och sover brevid mig, gosan hon han bara lägga sig så sov hon haha skööönt! Idag när jag kom hem(efter måstat gå 2km i vinterkylan) så stod mamma och ellie och bakade muffins, vilket gjorde mig happy igen! Dom blev supergodaaa. Sen så har jag och Ellie bara legat och sett barnprogram och mysat en massa hon har inte ens orkat gå själv nästan, så sjukis är hon stackarn. Och hon svettas ihjäl märkte jag nu.. guumzaan !

Imorgon blir det träning och städa hehe.. ser inte så trevligt ut i friggn just nu.. jag förstår inte hur jag lyckas få a l l a kläder utanför garderoben på någon dag bara, skillat.

Inga kommentarer: