torsdag 28 januari 2010

"I like your beard"

Just nu snöar det like crazy och jag kommer typ inte ut, törstig är jag också, typsikt!!
Fick just veta att jag har lite saker jag inte hade lämnat in = ton av mer plugg haha.. åh, men snart SLUT!
Idag var det träning med Sandra och vi blev lite små crazy där på slutet.. haha kul, kommer nog känna av det imorgon mhm. På vägen hem från träningen så förslår mamma att vi ska dra till Häggströms och kolla om det fanns nått kul på Rean (detvaröppetpåkvällenavnågonanleding) men det slutade med att jag köpte en kjol och tshirt.. dock inte på rea. Sen fick jag mammsen att köpa en kavaj som jag ska sno hehe. fick även min mobil räkning som ska betalas och jäkla studentskivan som man ska köpa biljett till nu = jag är såå pank...............................

Imorgon blir det skola, körskola sen hem mer teori och läxa sen SOVA, precis vad jag hade tänkt mig efter jag skrivit detta så goodnight
Min bästa som just nu tar upp hela min säng, gos





Inga kommentarer: