onsdag 17 februari 2010

LIFEWILLSMILEFORYOU

Så jäkla kallt det är i mitt rum nu, inte okej alls! Skit element som bara muckar världskrig hela tiden. Antigen är det seriöst 40grader i mitt rum eller så är det typ 10... Idag vaknade jag efter 12h sömn sjuk, ont i huvudet, halsen, ryggen och tät i näsan yey.. Jag som trodde jag skulle vakna pigg och ut vilad men ikket haha.. Sen så blev det att jobba lite på pa100 vilket slutade med att jag hade färg lite här och var.. Sen hämtades Ellie och vi myste och såg på fåret shaun som ÄGER ! Sen blev klockan 4 och det var dags för träning, duktiga Sandra och Louise som gymmade och simmade! Farfar blev även ett år äldre idag och det bjöds på fika så tränadet blev nog plusminusnoll haha..

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA JAG VET!?!?! jag har den som sms signal nu AHAHAHAH!