tisdag 30 mars 2010

.G.T.I.D.M.C.



Hittade en massa roliga gamla bilder i Evis bilddagbok från 08 ! SÅ SJUKT MKT BILDER DU HAR EVIIZ! galet haha nästan ett måste att kolla om man inte har nått att göra. Alla mina gamla bilder är i den gaaaaaamla datan som inte vill starta men jag ska försöka ta tag i det och lägga över alla. Minnen alltså och ååh vad jag saknar sommaren.
På tal om annat så tar min hals död på mig och ja jag vet inte var jag ska ta vägen.. Blir nog ingen skola imorgon heller måste bli frisk till på torsdag!! Då smälleree OAO, tagga ! Sen fredagen drar vi till Hemavan woho! LOOOOOOOOV.
Annars så var helgen awesome!! och jag glömde min sista laddare @ Helen det äger inte....
Måste ta och hämta den på torsdag eller nått hm..jaja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guuud så kul! :D somaren var fan riktigt nice när man tänker efter! :) Åhh, vad roligt :D Haha nej låt helst bli min bilddagbok finns på tok för många äckelbilder också som jag aldrig tar mig tid att radera, men kan ju också vara kul o ha kvar även dem haha :D

Taggar ses snart louise=))
/Evis

Anonym sa...

haha jag menade ju att DEN somaren var bra! Eller sommaren som var nu var också bra men den där 08.an var veryyy nicde :D
/Evis