onsdag 21 april 2010

HAT


Igår kom Aggeagneagnes och hälsade på vilket resulterade i att louise körde brumbrum bilen med en haaand (galenfärdmenviöverlevde) köpte en massa frukt nuts and stuff. Agge kirrade fruktsalladen som nog var det godaste ever MUMS! Vi såg en spännande film med en mycket smal man, groteskt! han var seriöst såh-äääääääääääääääääääääääääääää-r smal från sidan inte ok! men filmen var mysko/bra.
Sen vare dags för att sova men så ser jag en SJUKT äcklig spindel på mitt täcke och får panik hoppas 5meter upp och från sängen skriker hoppar svettas så Agnes tar tag i saken efter många "NÄ FYFAN" "ursh jag kan inte" och dödar den MOHAHA spindeljävel tell youre friends NOOOOT to enter my bed biatch ! jag hatar spindlar och dom verkar inte förstå mitt budskap utan tror att mitt rum är ett jäkla hotell åh. less.

Inga kommentarer: