tisdag 11 maj 2010

ROADTRIP

Helgens resa till Vänersborg var fan det roligaste jag gjort på mycket länge! Jag vet inte ens vars jag ska börja. Bil resan var mysii och rolii, Sov i bilen @ arenans parkering, åt frulle i solen, smög in i omklädningsrummen på en hall där det var någon slags tennis tunering, SKATEOLYMPIX, drog till campingen, SKATEFEST, sov, rullade hem, busade och skaffade massa "roadfriends". En mkt kort sammanfattning, det är sååå mkt roligt där i mellan som jag inte orkar skriva upp men på evis blogg finns det lite mer !

Snart blir det massssa bilder och nån film.
Nu bussen heeeem

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha ja det blev en kort sammanfattning om man tänker på hur myyycket som hände :D Good att du hänsvisar till min blogg, jag är inte alltid lika bra på sådana korta sammisar som vissa andra är haha :D Så då känns det bra att min blogg blir hänvisad till så jag inte skrev ner allt i onödan ;)
PUSS ON YOU jag vill ha tillbaka hela helgen! /EVIS